مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 9 آذر 1402 ساعت 10:452023-11-30ورزشي

ضرورت تزریق خوراک فرهنگی در رسانه ها


یکی از فرماندهان هشت سال دفاع مقدس در مراسم هر رسانه یک یادواره گفت: رسانه یک وظیفه فکری دارد، مخصوصا رسانه ورزشی که مخاطب زیادی دارد و باید خوراک های فرهنگی تزریق کنید و امروز دنیا دنبال این است که ذهن فرزندان ما را تخریب کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ساری، بمناسبت هفته بسیج و ایام فاطمیه مراسم هر رسانه یک یادواره (گرامیداشت شهدای رسانه مازندران ) به میزبانی رسانه های مازنداسپرت، خبرگزاری برنا، رسانه توپ پُر و باشگاه رسانه ورزش مازندران و با محوریت رسانه های ورزشی و با همکاری بسیج رسانه در اداره کل ورزش و جوانان استان مازندران برگزار شد.

این مراسم که به نمایندگی از رسانه های ورزشی برگزار شد، علی نقی اباذری از رزمندگان و فرماندهان هشت سال دفاع مقدس به عنوان راوی و سخنران مراسم و حمید عابدینی به عنوان روضه خان و مداح حضور داشتند.

این مراسم همچنین با حضور عبدالمهدی حق شناس مسؤول سازمان بسیج رسانه سپاه کربلا، حسین دلیری، حجت الله یوسفی، اسماعیل پهلوان معاونین اداره کل ورزش و جوانان استان مازندران و مدیران، مسؤولان، ورزشکاران، قهرمانان و جمعی از اصحاب رسانه برگزار شد.

در این مراسم از سپیده بابایی قهرمان و پهلوان اخلاق مدار کشتی آلیش که اخیرا مدال خودش را تقدیم شهید طهرانی مقدم کرده بود و همچنین از سینا خلیلی پهلوان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضرورت تزریق خوراک فرهنگی در رسانه ها

ضرورت تزریق خوراک فرهنگی در رسانه ها