مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 9 آذر 1402 ساعت 15:452023-11-30اقتصادي

امضای تفاهم نامه بین تراکتورسازی ایران و جهاد دانشگاهی آذربایجان شرقی


تفاهم نامه همکاری میان تراکتورسازی ایران و سازمان جهاد دانشگاهی آذربایجان شرقی با حضور معاون گروه صنعتی تراکتورسازی ایران و رییس سازمان جهاد دانشگاهی استان آذربایجان شرقی امضا شد.

- ایسنا/آذربایجان شرقی تفاهم نامه همکاری میان تراکتورسازی ایران و سازمان جهاد دانشگاهی آذربایجان شرقی با حضور معاون گروه صنعتی تراکتورسازی ایران و رییس سازمان جهاد دانشگاهی استان آذربایجان شرقی امضا شد.

نادر بهلولی، معاون اداری و توسعه منابع انسانی گروه صنعتی تراکتورسازی ایران، در نشست امضای تفاهمنامه همکاری این گروه صنعتی با سازمان جهاد دانشگاهی استان با اشاره به ظرفیت های مجموعه تراکتورسازی، گفت: با وجود تحریم ها و سخت بودن حضور واحدهای صنعتی در بازارهای دنیا، محصولات تراکتورسازی به نزدیک به 25 کشور دنیا صادر می شود.

او ادامه داد: با کشور بلاروس که استانداردهای بالایی دارد، وارد همکاری شده ایم و به تازگی با کشور قزاقستان که کشوری مستعد برای کشاورزی است نیز مذاکره هایی را انجام داده ایم.

وی بیان کرد: بخش مهمی از موفقیت های کل صنایع، مدیون هم راستایی سازمان ها و ارگان هایی مانند سازمان جهاد دانشگاهی است.

پشتیبانی دانشگاه ها و موسسه های علمی، از واحدهای صنعتی جزو الزامات است و هیچ سازمانی نمی تواند ادعا کند که فقط با هماهنگی عوامل د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امضای تفاهم نامه بین تراکتورسازی ایران و جهاد دانشگاهی آذربایجان شرقی

امضای تفاهم نامه بین تراکتورسازی ایران و جهاد دانشگاهی آذربایجان شرقی