مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 9 آذر 1402 ساعت 12:152023-11-30سياسي

بیمارستان 96 تخت خوابی شهرستان دهلران واقعیه یا کیکه؟


شهریور سال 1400 چند روز پیش از سفر رییس جمهور به استان ایلام بهزاد علیزاده نماینده مردم حوزه جنوب در مجلس در آییین افتتاح اورژانس بیمارستان شهدای دهلران خبر از احداث بیمارستان 96 تخت خوابی  در دهلران داد اما تاکنون اقدامی برای آن انجام نشده است و به فراموشی سپرده شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ایلام، شهرستان دهلران با وسعت فراوان و فاصله زیاد با مرکز استان و جاده های پر حادثه، همواره نیازمند یک بیمارستان تخصصی با امکانات حداقلی و بی نیازی از اعزام بیمارانی با وضعیت پایدارتر به شهرهای دیگر است.

این تمام ماجرا نیست و نزدیکی بیمارستان شهدا به چشمه های آبگرم گوگرد دار باعث آسیب جدی چند باره به وسایل و تجهیزات بیمارستان از جمله دستگاه سی تی اسکن و از کار افتادن این دستگاه شده است.

موسوی یکی از اهالی شهر دهلران میگوید: ابتدایی ترین خدمات بیمارستانی برای بیماران از جمله دستگاه های سی تی اسکن، ام آر آی و سونوگرافی در بیمارستان شهدا و البته در شهر دهلران وجود ندارد و این سبب شده که بیمارستان شهدای دهلران صرفا به اعزام کننده بیماران به شهرهای دیگر تبدیل شود.

شنیده ها حاکی از آن است که بناست دستگاه سی تی اسکن جدید در حوالی شهر دهلران مکانی غیر از بیمارستان و به دور از گوگرد چشمه های آبگرم راه اندازی شود تا از گزند گوگرد در ام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بیمارستان 96 تخت خوابی شهرستان دهلران واقعیه یا کیکه؟

بیمارستان 96 تخت خوابی شهرستان دهلران واقعیه یا کیکه؟