مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 3 آذر 1402 ساعت 14:402023-11-24سياسي

جانشین فرمانده سپاه بوشهر: بسیج نگاه حزبی و سیاسی ندارد


جانشین فرمانده سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر گفت: بسیج هیچ گاه نگاه حزبی و سیاسی نداشته است و در دولت های مختلف وظیفه خود را به بهترین شکل انجام داده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس استان بوشهر، سردار حسین دشتی جانشین فرمانده سپاه امام صادق(ع) ظهر امروز در همایش اقتدار بسیجیان شهرستان دیر با گرامیداشت هفته بسیج، اظهار داشت: بسیج از ابتدای انقلاب تاکنون سه گام را پشت سر گذاشته است.

  وی افزود: بسیج تا قبل از آغاز جنگ تحمیلی با پدیده های ناامن کننده و تجزیه طلب کشور مقابله می کرد و از شهریور 59 تا پایان دوران دفاع مقدس نقش رابط بین مردم و نظام اسلامی و نیروهای دفاعی و امنیتی برعهده داشت و اگر بسیج نبود این نتایج درخشان در دفاع مقدس رقم نمی خورد.

دشتی بیان کرد: بعد از جنگ تحمیلی تا امروز کارکردهای بسیج پیچیده تر و وسیع تر شده و  از حالت تک بعدی به چند بعدی تبدیل شده است.

وی با بیان اینکه اولین کارکرد بسیج کادرسازی است، گفت: کار اصلی بسیج پرورش جوانانی مانند شهید باکری، همت، سلیمانی و .

است  که از این انقلاب و نظام دفاع کنند.

  جانشین فرمانده سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر با بیان اینکه یکی از الزامات بقا در منطقه، ایجاد بازدارندگی است، تاکید کرد: یکی از کارکردهای مهم بسیج ایجاد بازدارندگی هم در داخل کشور و هم در عرصه بین المللی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جانشین فرمانده سپاه بوشهر: بسیج نگاه حزبی و سیاسی ندارد

جانشین فرمانده سپاه بوشهر: بسیج نگاه حزبی و سیاسی ندارد