مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 29 آذر 1402 ساعت 17:352023-12-20اقتصادي

تشدید نظارت سازمان ملی استاندارد بر بازار شب یلدا


رییس سازمان ملی استاندارد ایران گفت: برای شب یلدا موضوع حذف رواداری، الزام به خالص فروشی و نظارت بر مراکز تولید و عرضه در سراسر کشور آغاز شده تا مردم کالاها را با همان میزانی که روی آن ها درج شده خریداری کنند.

- رییس سازمان ملی استاندارد ایران گفت: برای شب یلدا موضوع حذف رواداری، الزام به خالص فروشی و نظارت بر مراکز تولید و عرضه در سراسر کشور آغاز شده تا مردم کالاها را با همان میزانی که روی آن ها درج شده خریداری کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، مهدی اسلام پناه اظهار کرد: بر اساس قانون توسعه نظام استاندارد باید به بحث اوزان و اندازه شناسی ورود کنیم و سازمان ملی استاندارد ایران چند ماهی است در بحث اوزان و اندازه شناسی ورود کرده و برای ایام شب یلدا موضوع حذف رواداری، استمرار نظارت بر بازار، مراکز تولید و عرضه در سراسر کشور در حال انجام است.

به گفته وی بررسی های تصادفی مرکز اندازه شناسی و اوزان سازمان ملی استاندارد در خرداد ماه سال گذشته حکایت از کم فروشی بیش از 41 درصد نشان های تجاری و واحدهای بزرگ موجود در بازار داشت که امروز این عدد به 18.

5 درصد کاهش یافته است.

اسلام پناه همچنین در این گفت وگو با خبرگزاری صدا و سیما با بیان اینکه تشدید نظارت ها در مراکز تولید، انباشت کالا و عرضه کالا پیاده و ابعاد کنترلی وسیع تر می شود، گفت: مردم می توانن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تشدید نظارت سازمان ملی استاندارد بر بازار شب یلدا

تشدید نظارت سازمان ملی استاندارد بر بازار شب یلدا