مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 18 آذر 1402 ساعت 14:502023-12-09اجتماعي

مرحله دوم اردوی تیپ جهادی مستضعفین در خوزستان برگزار شد


دومین مرحله از اردوی جهادی این تیپ با همکاری تامین اجتماعی استان خوزستان در دهستان موران شهرستان کارون همراه با ارائه خدمات فرهنگی و آموزشی برگزار شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اهواز، قطار امدادرسانی تیپ جهادی مستضعفین این بار در ایستگاه خوزستان و با هدف برگزاری اردویی چهار مرحله ت کرد، اردویی که با نقش آفرینی تیم پزشکی دندانپزشکی، فیزیوتراپی، داخلی، اطفال و زنان همراه است.

اعضای این تیم که حدود 30 الی 50 متخصص آقا و خانم هستند، کار و زندگی را رها کرده و به مناطق دوردست خوزستان رفته اند تا دردی از مردم دوا کنند، درمانی رایگان همراه با ارائه مشاوره و البته ثبت خاطراتی ماندگار.

در همین ارتباط محمد ودود حیدری فرمانده تیپ جهادی مستضعفین در گفت وگو با خبرنگار فارس با اشاره به جزییاتی از برگزاری این اردوی چهار مرحله ای اظهار کرد: مرحله اول اردو هفته گذشته در یکی از مناطق روستای مسیر خسرج برگزار و به ارائه حدود یک هزار و 200 خدمت پزشکی و دندانپزشکی ختم شد.

وی افزود: مرحله دوم 16 و 17 آذر ماه در یکی از مناطق ویژه محروم یعنی دهستان نوران شهرستان کارون که جمعیت 15 هزار نفری در 12روستا را در بر می گیرد، برگزار و به حدود یک هزار نفر خدمت ارائه شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مرحله دوم اردوی تیپ جهادی مستضعفین در خوزستان برگزار شد

مرحله دوم اردوی تیپ جهادی مستضعفین در خوزستان برگزار شد