مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 2 آذر 1402 ساعت 16:052023-11-23اقتصادي

3 هزار نیروگاه خورشیدی ویژه اقشار کم درآمد استان قزوین احداث می شود


مسوول کارگروه اقتصاد مقاومتی بسیج سازندگی استان قزوین گفت: هدف گذاری لازم برای احداث 3 هزار نیروگاه تولید برق خورشیدی در سطح استان برای اقشار کم درآمد را در دستورکار داریم و بلافاصله پس از تامین اعتبار نصب پنل ها را شروع می کنیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قزوین، مهدی نیکجو در جریان برگزاری رویداد یک روزه جام رسانه امید که ظهر امروز در سالن حمتا دانشگاه بین المللی امام(ره) برگزار شد، اظهار کرد: تاکنون بیش از 157 میلیارد تومان تسهیلات خویش فرمایی و کارفرمایی به متقاضیان حوزه اشتغالزایی پرداخت کرده ایم که به ایجاد بیش از یک هزار و 600 شغل پایدار در استان منجر شده است و در سال جدید هم اعتبار تسهیلات قرض الحسنه هفت ساله را اخذ کرده ایم.

وی اضافه کرد: این اقدامات در راستای جهاد تبیین و جهاد امید بوده و در قالب کار قرارگاهی، بسیج ارگان ها، بسیج اصناف و صنعت در این موضوع فعال هستند.

نیکجو با بیان اینکه 420 صندوق قرض الحسنه با هدف حمایت از تولید و اشتغال و ترویج فرهنگ قرض الحسنه در سطح استان ایجاد شده است، گفت: این صندوق ها تسهیلات با بهره 4 درصد و بازپرداخت 7ساله را به متقاضیان واجد شرایط پرداخت می کنند.

این مسوول خاطرنشان کرد: همچنین در راستای ایجاد شغل های پایدار بیش از 45 تعاونی در دو سال اخیر در استان ایجاد شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

3 هزار نیروگاه خورشیدی ویژه اقشار کم درآمد استان قزوین احداث می شود

3 هزار نیروگاه خورشیدی ویژه اقشار کم درآمد استان قزوین احداث می شود