مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 آذر 1402 ساعت 08:552023-11-22اجتماعي

برف روبی نزدیک به 70 کیلومتر از محورهای مواصلاتی آذربایجان غربی


مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان غربی ازبرف روبی نزدیک به 70 کیلومتر از محور های مواصلاتی استان در 24 ساعت گذشته خبر داد.

- ایسنا/آذربایجان غربی مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان غربی ازبرف روبی نزدیک به 70 کیلومتر از محور های مواصلاتی استان در 24 ساعت گذشته خبر داد.

ایرج دست نشان در گفت و گو با ایسنا افزود: با توجه به بارش برف و باران طی 24 ساعت گذشته در 10 محور مواصلاتی استان، 10 دستگاه ماشین آلات راهداری با مصرف بیش از 70 تن شن و ماسه مانع از انسداد راههای درگیر در بارش شدند.

وی با اشاره به بارش برف و باران در محور های شاهیندژ - تکاب، سردشت_ پیرانشهر، مهاباد، سردشت، مهاباد- بوکان، خوی، چایپاره، پیرانشهر - تمرچین، ارومیه - سرو، ارومیه- سلماس، خوی - سلماس و ارومیه - تبریز گفت: با تلاش بیش از 20 نفر از راهداران استان آذربایجان غربی هیچ محوری در سطح استان در مدت زمان بارش مسدود نشد و تردد در کلیه محور ها روان بود.

دست نشان تاکید کرد: در زمان بارش ها هموطنان از سفرهای غیر ضروری اجتناب کرده و در صورت ضرورت، از ایمنی وسیله نقلیه و داشتن زنجیر چرخ اطمینان و پیش از سفر نیز برای اطلاع از وضعیت ترافیک و جوی محورها با شماره 141 تماس بگیرند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برف روبی نزدیک به 70 کیلومتر از محورهای مواصلاتی آذربایجان غربی

برف روبی نزدیک به 70 کیلومتر از محورهای مواصلاتی آذربایجان غربی