مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 20 آذر 1402 ساعت 22:202023-12-11اقتصادي

فروش قسطی کتاب به کارگران در نمایشگاه «یار مهربان» یزد


مدیر اجتماعی اداره کل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان یزد با اشاره به برپایی نمایشگاه کتاب «یار مهربان» در مجموعه فرهنگی ورزشی کارگران از هفته آینده، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از یزد، ابراهیم زینل پور، ظهر امروز در جمع برخی خبرنگاران حاضر شد و با اشاره به اهمیت راه اندازی نمایشگاه یار مهربان در این استان، اظهار کرد: مجموعه فرهنگی، ورزشی و رفاهی کارگران در طول سال، علاوه بر برگزاری رویدادهای مختلف ورزشی، برنامه های متنوع فرهنگی نیز برای جامعه کار و تلاش استان و عموم همشهریان برگزار می کند.

وی افزود: به مناسبت هفته پژوهش نیز نمایشگاه بزرگ کتاب و عرضه محصولات فرهنگی در محل مجموعه فرهنگی، ورزشی و رفاهی کارگران استان یزد از 27 آذر تا هفتم دیماه برگزار می شود.

 مدیر اجتماعی اداره کل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان یزد، گفت: در نمایشگاه علاوه بر عرضه بیش از دو هزار عنوان کتاب، برنامه های فرهنگی نظیر نقد کتاب با حضور نویسندگان کشوری، قصه گویی برای کودکان، داستان خوانی، شاهنامه سرایی و حافظ خوانی به مناسبت شب یلدا نیز اجرا خواهد شد.

زینل پور با اشاره به تخفیف کتاب های عرضه شده تا سقف 50 درصد تصریح کرد: یکی از مشوق های این نمایشگاه خرید کتاب در 10 قسط بدون چک و ضامن ویژه کارگران استان است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فروش قسطی کتاب به کارگران در نمایشگاه «یار مهربان» یزد

فروش قسطی کتاب به کارگران در نمایشگاه «یار مهربان» یزد