مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 آذر 1402 ساعت 10:252023-12-19اقتصادي

هزینه 700 میلیون دلاری گوگل برای خلافی که به گردن نگرفت


طبق مفاد توافق ضد انحصارطلبی با ایالت ها و مصرف کنندگان آمریکا که در دادگاه فدرال سانفرانسیسکو اعلام شد، گوگل با پرداخت 700 میلیون دلار و اجازه رقابت بیشتر در فروشگاه برنامه پلی استور خود موافقت کرده است.

- طبق مفاد توافق ضد انحصارطلبی با ایالت ها و مصرف کنندگان آمریکا که در دادگاه فدرال سانفرانسیسکو اعلام شد، گوگل با پرداخت 700 میلیون دلار و اجازه رقابت بیشتر در فروشگاه برنامه پلی استور خود موافقت کرده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، بر اساس این توافق که همچنان منوط به تایید نهایی قاضی است، گوگل 630 میلیون دلار به صندوق این توافق برای مصرف کنندگان و 70 میلیون دلار به صندوقی پرداخت خواهد کرد که توسط ایالت ها استفاده خواهد شد.

طبق این توافق، مصرف کنندگان واجد شرایط، حداقل دو دلار دریافت خواهند کرد و ممکن است براساس هزینه هایی که در فروشگاه گوگل پلی استور در فاصله 16 اوت سال 2016 تا 30 سپتامبر سال 2023 داشته اند، پول بیشتری دریافت کنند.

همه 50 ایالت، ناحیه کلمبیا، پورتوریکو و جزایر ویرجین به این توافق پیوستند.

گوگل متهم شده بود که از طریق محدودیت های غیرقانونی در توزیع اپلیکیشن ها در دستگاه های اندرویدی و هزینه های غیرضروری برای تراکنش های درون برنامه ای، از مصرف کنندگان بیش از حد هزینه می گیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هزینه 700 میلیون دلاری گوگل برای خلافی که به گردن نگرفت

هزینه 700 میلیون دلاری گوگل برای خلافی که به گردن نگرفت