مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 5 آذر 1402 ساعت 15:002023-11-26اقتصادي

بام راسته بازار اراک در زمستان مشکلی ندارد/حفظ بازار نیازمند همکاری همه متولیان


مدیر کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان مرکزی گفت: بدون مشارکت همه متولیان، نمی توان بازار را نجات داد.

- ایسنا/مرکزی مدیر کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان مرکزی گفت: بدون مشارکت همه متولیان، نمی توان بازار را نجات داد.

مصطفی مرزبان در گفت و گو با ایسنا، بیان کرد: علاوه بر احیای سراهای سراهای گلشن، نوذری، کاشانی و فدایی و راسته بازار (شمال جنوب)(شرق غرب) که توسط میراث فرهنگی و شهرداری با نظارت مستقیم کارشناسان مرمت انجام شده، مرمت های اضطراری، رفع خطر و انجام مرمت های اساسی در بخش های عمومی به ویژه راسته های اصلی بازار به صورت همزمان در دستور کار قرار دارد.

وی با بیان اینکه در بام سازی بازار نیز کار به خوبی پیش رفته است و در حال حاضر در بام راسته بازار برای زمستان امسال مشکلی نخواهیم داشت و موارد رفع خطر و مرمت های اضطراری به خوبی انجام شده است، گفت: تنها موارد خیلی جزیی باقی مانده است که اگر بارندگی و وضعیت هوا اجازه دهد این موارد نیز رفع می شود.

مرزبان از اجرای کف سازی و محوطه سازی گذرها و سراها با مشارکت شهرداری بافت تاریخی خبر داد و گفت: همزمان با مرمت کاملی که در داخل سراهای نوذری، صندوق سازها و نقشینه انجام شده است، مرمت بام های این سراها نیز انجام شده است و در این بخش مشکلی نداریم، اما مسئله اینجا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بام راسته بازار اراک در زمستان مشکلی ندارد/حفظ بازار نیازمند همکاری همه متولیان

بام راسته بازار اراک در زمستان مشکلی ندارد/حفظ بازار نیازمند همکاری همه متولیان