مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 5 آذر 1402 ساعت 15:202023-11-26سياسي

قطعه ارکسترال «قدس شریف» رونمایی شد


 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو به نقل از روابط عمومی رسانه ملی، قطعه ارکسترال «قدس شریف» در بزرگداشت عملیات غرورانگیز طوفان الاقصی، - قطعه ارکسترال قدس شریف در بزرگداشت عملیات غرورانگیز طوفان الاقصی توسط ارکستر سمفونیک رسانه ملی اجرا و رونمایی شد.

 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو به نقل از روابط عمومی رسانه ملی، قطعه ارکسترال قدس شریف در بزرگداشت عملیات غرورانگیز طوفان الاقصی، با شعری از علیرضا قزوه، آهنگسازی زنده یاد فریدون ناصری و رهبری حسین شریفی، شب گذشته 4 آذر ماه در حضور رییس سازمان صداوسیما، توسط ارکستر سمفونیک رسانه ملی اجرا، رونمایی و تقدیم به حماسه آفرینان غزه شد.

پیمان جبلی رییس سازمان صداوسیما با حضور در استودیوی 103 مرکز شعر و موسیقی و سرود با بیان اینکه امروز شاهد اجرای یکی از آثار ارزنده و فاخر ارکستر سمفونیک رسانه ملی بودیم، اظهار کرد: مرکز شعر و موسیقی و سرود همراه با تحولات، همگام با نیاز ها و هماهنگ با انتظاراتی که از رسانه ملی وجود دارد، حرکت رو به جلو در تولید آهنگ ها و نوا ها و اجرای آن ها دارد.

وی ارکستر سمفونیک سازمان صداوسیما را مایه سرافرازی رسانه ملی دانست و ضمن قدردانی از اعضای ارکستر و دست اندرکارانی که این میراث را در طول سالیان حفظ کرده و سرپا نگه داشته اند، گفت: مرکز شعر و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قطعه ارکسترال «قدس شریف» رونمایی شد

قطعه ارکسترال «قدس شریف» رونمایی شد