مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 15 آذر 1402 ساعت 15:302023-12-06بين الملل

هشدار برنامه جهانی غذا نسبت به «فاجعه انسانی قریب الوقوع» در غزه


با تداوم حملات بی امان رژیم صهیونیستی علیه فلسطینی ها، برنامه جهانی غذا در بیانیه ای نسبت به قحطی و «فاجعه انسانی قریب الوقوع» در غزه هشدار داد.

- هشدار برنامه جهانی غذا نسبت به فاجعه انسانی قریب الوقوع در غزه با تداوم حملات بی امان رژیم صهیونیستی علیه فلسطینی ها، برنامه جهانی غذا در بیانیه ای نسبت به قحطی و فاجعه انسانی قریب الوقوع در غزه هشدار داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، برنامه جهانی غذا ضمن هشدار نسبت به فاجعه انسانی قریب الوقوع در نوار غزه در نتیجه تداوم جنایات رژیم صهیونیستی اعلام کرد که صلح پایدار تنها راه جلوگیری از وقوع این فاجعه است.

براساس گزارش عربی21، در این بیانیه آمده است: از سرگیری جنگ در غزه بحران فاجعه بار قحطی که غیرنظامیان با آن مواجه هستند، تشدید می کند.

برنامه جهانی غذا در بیانیه خود در این باره آورده است: آتش بس بشردوستانه که 7 روز برقرار بود و در اوایل دسامبر به پایان رسید، شرایط نسبتا امنی را برای برنامه جهانی غذا و شرکای آن به منظور گسترش دامنه عملیات امدادی فراهم کرد.

این نهاد همچنین اعلام کرد: آتش بس موجب دو برابر شدن تعداد نقاط توزیع کمک ها در خارج از پناهگاه ها و رساندن مواد غذایی به برخی از نقاط غیر قابل دسترس در شمال نوار غزه شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هشدار برنامه جهانی غذا نسبت به «فاجعه انسانی قریب الوقوع» در غزه

هشدار برنامه جهانی غذا نسبت به «فاجعه انسانی قریب الوقوع» در غزه