مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 25 آذر 1402 ساعت 12:202023-12-16بين الملل

گزارش رسانه آمریکایی از «شورش ضداسراییلی» در وزارت خارجه آمریکا


نشریه آمریکایی «نشنال ریویو» در گزارشی از شورشی پنهان و خزنده در داخل دولت جو بایدن علیه سیاست های واشنگتن در حمایت از رژیم جنایتکار صهیونیستی خبر داد.

- گزارش رسانه آمریکایی از شورش ضداسراییلی در وزارت خارجه آمریکا نشریه آمریکایی نشنال ریویو در گزارشی از شورشی پنهان و خزنده در داخل دولت جو بایدن علیه سیاست های واشنگتن در حمایت از رژیم جنایتکار صهیونیستی خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، نشریه آمریکایی نشنال ریویو در گزارشی با تیتر شورش ضد اسراییلی در وزارت امور خارجه آمریکا نوشته است، حدود یک هفته بعد از تحولات هفتم اکتبر، جاش پل، یک مقام میان رده وزارت امور خارجه آمریکا در اعتراض به حمایت دولت جو بایدن از رژیم صهیونیستی استعفا کرد.

بار گناهی تحمل ناپذیر که او هنگامی که تل آویو دست به حملات تلافی جویانه علیه سازمان حماس که مسئول عملیات طوفان الاقصی علیه اراضی اشغالی بود، تجربه کرد، موضوعی قابل توجه در استعفای او بود.

با این وجود کناره گیری او از وزارت امور خارجه آمریکا با پوشش خبری وسیعی در رسانه های چپگرا همچون هافینگتون پست و نیویورک تایمز مواجه شد.

این رسانه ها و چند رسانه دیگر نتیجه گیری کردند ناتوانی جاش پل در هضم حمایت آمریکا از جنگ اسراییل – بر خلاف آنکه ارسال تسلیحات آمریکا برای طرف هایی همچون اردن، کویت، امارات


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گزارش رسانه آمریکایی از «شورش ضداسراییلی» در وزارت خارجه آمریکا

گزارش رسانه آمریکایی از «شورش ضداسراییلی» در وزارت خارجه آمریکا