مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 11 آذر 1402 ساعت 11:052023-12-02ورزشي

رالی آذربایجان به میزبانی اردبیل برگزار می شود


رییس هیات موتورسواری واتومبیلرانی استان اردبیل از برگزاری رالی آذربایجان به میزبانی اردبیل خبر داد و گفت: پیگیر راه اندازی پیست اتومبیلرانی در اردبیل هستیم.

- ایسنا/اردبیل رییس هیات موتورسواری واتومبیلرانی استان اردبیل از برگزاری رالی آذربایجان به میزبانی اردبیل خبر داد و گفت: پیگیر راه اندازی پیست اتومبیلرانی در اردبیل هستیم.

به نقل از روابط عمومی هیات موتورسواری واتومبیلرانی استان اردبیل یعقوب کشاورز در مراسم تجلیل از نفرات برتر مسابقات رالی آفرود اردبیل اظهار کرد: یکی از مطالبات اساسی ورزشکاران رشته اتومبیلرانی راه اندازی پیست اتومبیلرانی است که انتظار میرود با حمایت استاندار و مدیرکل ورزش و جوانان استان ومسئولان این پیست ایجاد شود.

وی با اشاره به رایزنی های انجام شده گفت: قرار است این پیست در مجموعه ورزشی علی دایی اردبیل راه اندازی شود که امیدواریم هر چه زودتر شاهد راه اندازی این پیست باشیم.

رییس هیات اتومبیلرانی رانی استان بیان کرد: در رشته اتومبیلرانی و موتورسواری در استان ظرفیت های بسیاری خوبی وجود دارد که شاهد درخشش ورزشکاران استان در مسابقات ملی هستیم و حتی ورزشکار اردبیلی به نمایندگی از هیات استان در مسابقات بین المللی هم حضور خواهند داشت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رالی آذربایجان به میزبانی اردبیل برگزار می شود

رالی آذربایجان به میزبانی اردبیل برگزار می شود