مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 14 آذر 1402 ساعت 11:052023-12-05اجتماعي

محکومیت متخلفین تصرف عدوانی در اراضی ملی پناهگاه حیات وحش سفیدکوه ازنا


مدیرکل حفاظت محیط زیست لرستان، از محکومیت متخلفینی که اقدام به تصرف عدوانی در 63 هکتار از اراضی ملی واقع در پناهگاه حیات وحش سفیدکوه ازنا کرده بودند، - ایسنا/لرستان مدیرکل حفاظت محیط زیست لرستان، از محکومیت متخلفینی که اقدام به تصرف عدوانی در 63 هکتار از اراضی ملی واقع در پناهگاه حیات وحش سفیدکوه ازنا کرده بودند، خبر داد.

علی سالاروند چهاردهم آذرماه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: با پیگیری های حقوقی اداره کل حفاظت محیط زیست استان و مسئول پناهگاه حیات وحش سفیدکوه ازنا، برای متخلفینی که قصد تصرف عدوانی در 63 هکتار از اراضی ملی واقع در پناهگاه حیات وحش سفیدکوه ازنا را داشتند، رأی محکومیت صادر شد.

وی ضمن قدردانی از قاطعیت دستگاه قضا در برخورد با زمین خواران گفت: اراضی ملی جز انفال بوده و اداره حفاظت محیط زیست استان با قاطعیت با افراد سودجویی که قصد تخریب و تصرف اراضی را داشته باشند، برخورد خواهند کرد.

در ادامه ابراهیم قنبرزاده مسئول پناهگاه حیات وحش سفیدکوه ازنا در تکمیل این خبر گفت: در سال جاری شش پرونده برای افرادی که قصد تصرف عدوانی در 63 هکتار از اراضی ملی واقع در پناهگاه حیات وحش سفیدکوه ازنا را داشتند، تشکیل شده که با پیگیری های صورت گرفته از طریق مراجع قضایی، منتج به محکومیت این افراد شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

محکومیت متخلفین تصرف عدوانی در اراضی ملی پناهگاه حیات وحش سفیدکوه ازنا

محکومیت متخلفین تصرف عدوانی در اراضی ملی پناهگاه حیات وحش سفیدکوه ازنا