مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 18 آذر 1402 ساعت 14:402023-12-09سياسي

مهمترین مطالب صحن مجلس در هفته گذشته


درهفته گذشته 19 نماینده در صحن علنی مجلس با ایراد سخنانی به موضوعات مختلفی اعم از لایحه 2 فوریت تشکیل وزارت بازرگانی، انباشت چای و برنج در استان های شمالی و مطالبات فرهنگیان و.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار باشگاه خبرنگاران توانا، نمایندگان مجلس شورای اسلام، هفته گذشته در صحن علنی مجلس نکات مهمی اعم از لایحه 2 فوریت تشکیل وزارت بازرگانی، انباشت چای و برنج در استان های شمالی و مطالبات فرهنگیان و.

بیان کردند.

خبرنگارباشگاه خبرگاران توانا اهم مطالب بیان شده توسط نمایندگان را در صحن علنی مجلس شورای اسلامی جمع آوری کرده که به شرح زیر است؛ نصرالله پژمانفرنماینده مشهد و کلات در مجلس شورای اسلامی، در نشست علنی یکشنبه 12 آبان ماه در صحن علنی مجلس در جریان بررسی درخواست مسکوت ماندن لایحه 2 فوریتی تشکیل وزارت بازرگانی برای شش ماه گفت: موضوع تفکیک وزارت صنعت، معدن و تجارت و وزارت بازرگانی موضوعی نیست که به تازگی در مجلس مطرح شده باشد.

در مجلس دهم و حتی اواخر نهم نیز موضوع تشکیل وزارت بازرگانی مطرح بود تا درحوزه تولیدواشتغال تحول ایجاد شود.

نماینده مشهد و کلات در مجلس یازدهم ادامه داد: دلیل اصلی اینکه موضوع تفکیک وزارت صمت در طول سال های اخیر دچار نوسان شده بود، این بودن که در برخی از مواقع یک مدیر قوی مسئولیت را برعهده می گرفت و به خوبی می


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مهمترین مطالب صحن مجلس در هفته گذشته

مهمترین مطالب صحن مجلس در هفته گذشته