مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 3 آذر 1402 ساعت 11:352023-11-24فرهنگي

مستندی از عحیب ترین کلاهبردار ایران


فیلم مستند «بلیغ، متهم می کند» بر اساس طرحی از زندگی واقعی عجیبترین و باهوشترین سارق و کلاهبردار  ایرانی سید مهدی بلیغ مراحل پایانی تدوین را سپری می کند.

- فیلم مستند بلیغ، متهم می کند بر اساس طرحی از زندگی واقعی عجیبترین و باهوشترین سارق و کلاهبردار  ایرانی "سید مهدی بلیغ " مراحل پایانی تدوین را سپری می کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، این کلاهبردار که در دوران پهلوی اول و دوم می زیسته و به آرسن لوپن ایران لقب گرفته است، فیلمش در سال 1397 به سفارش دکتر سید مهدی موسوی شهری حقوقدان و وکیل دادگستری و به نویسندگی و پژوهش و کارگردانی سونا مقدم مقدمات ساختش فراهم شد و در طول 5 سال پژوهش و تحقیق و بررسی اسناد ، نامه ها و دست نوشته های مختلف و گفتگو با روزنامه نگاران پیشکسوت و همچنین آخرین بازپرس پرونده بلیغ ، داستان حوادث عجیب زندگی او از دیدگاه افراد مختلفی که در برهه های مختلف زندگی با او دیدار کردند، روایت می شود.

عوامل سازنده این فیلم عبارتند از: پژوهشگر ،نویسنده و کارگردان : سونا مقدم، تهیه کننده : سونا مقدم ، مهدی موسوی شهری، سرمایه گذار: مهدی موسوی شهری،فیلمبردار: بهروز بادروج، محمد ورزنده و سعید زرآبادی صدابردار: علی علوی، تدوین :بابک بهداد ،سولماز افتخاری،سرپرست تیم انیمیشن : مهدی شرکت معصوم، صداگذار و میکس : حسن مهدوی، دست


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مستندی از عحیب ترین کلاهبردار ایران

مستندی از عحیب ترین کلاهبردار ایران