مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 آذر 1402 ساعت 09:002023-12-19اقتصادي

البرز رتبه برترِ حوزه افزایش درآمد و بارنامه را کسب کرد


معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان البرز، گفت: استان البرز در 6 ماه امسال رتبه برتر در حوزه افزایش در آمد و حوزه بارنامه کسب کرد.

- میثم قدمی، معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان البرز، امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در کرج، ضمن تبریک هفته حمل و نقل، در خصوص حوزه حمل و نقل، گفت: در حوزه حمل و نقل حدود یک سال کارهای ساختاری و زیر بنایی شروع شده که نتیجه بخش بود.

وی افزود: در حوزه بار حمل و نقل کالا ساماندهی خوبی صورت گرفته است و همچنین کلیه شاخص های مربوط به حوزه حمل و نقل کالا رو به افزایش است.

  قدمی ادامه داد: حدود 30 مرکز عمده بار در استان شناسایی و مراکز به صورت ساماندهی شده در کلیه مراکز بار عمده فعالیت دارند.

  این مقام مسوُول اشاره ای به یکی از دغدغه های اصلی فعالان حمل و نقل بار کرد و گفت: فرار بار کاهش چشمگیری داشته و نظارت خوبی در فرآیند حمل و نقل بدون بارنامه انجام می شود.

وی گفت: استان البرز در 6 ماه امسال رتبه برتر در حوزه افزایش در آمد و حوزه بارنامه کسب کرد.

  قدمی با بیان اینکه پایانه شهید کلانتری تنها پایانه ارائه خدمات مسافری به مردم است، تصریح کرد: امسال با پیگیری های صورت گرفته و توافقات مجوز و اعتبار خوبی برای ساخت ساختمان اداره مسافر را گرفته ایم و امیدواریم تا دهه ف


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

البرز رتبه برترِ حوزه افزایش درآمد و بارنامه را کسب کرد

البرز رتبه برترِ حوزه افزایش درآمد و بارنامه را کسب کرد