مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 11 آذر 1402 ساعت 16:052023-12-02ورزشي

بازدید دبیرکل و مدیران نهاد از ندامتگاه بزرگ تهران


 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو به نقل از پایگاه اطلاع رسانی نهاد کتابخانه های عمومی کشور، پیرو تفاهم نامه همکاری بین نهاد کتابخانه های عمومی کشور و سازمان زندان ها و اقدامات تأمینی و تربیتی کشور و با هدف ایجاد و ارتقای کمی و کیفی کتابخانه های مشارکتی در زندان ها، - دبیرکل و مدیران نهاد کتابخانه های عمومی کشور، سه شنبه 7 آذرماه با هدف بررسی وضعیت کتابخانه های مشارکتی در زندان ها و راهکار های ارتقای کمی و کیفی از کتابخانه های ندامتگاه تهران بزرگ بازدید کردند.

 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو به نقل از پایگاه اطلاع رسانی نهاد کتابخانه های عمومی کشور، پیرو تفاهم نامه همکاری بین نهاد کتابخانه های عمومی کشور و سازمان زندان ها و اقدامات تأمینی و تربیتی کشور و با هدف ایجاد و ارتقای کمی و کیفی کتابخانه های مشارکتی در زندان ها، ارتقای سطح آگاهی های عمومی مددجویان و ترویج فرهنگ مطالعه، دبیرکل و مدیران نهاد از کتابخانه های ندامتگاه تهران بزرگ بازدید کردند.

مدیران نهاد ضمن بازدید از بخش های فرهنگی، مهارت آموزی و ورزشی زندان ها، با فرآیند یک مسابقه کتابخوانی در حال انجام از نزدیک آشنا شدند.

مهدی رمضانی دبیرکل نهاد پس از این بازدید گفت: در راستای تعامل هر چه بیشتر این نهاد و سازمان زندان ها، بازدید میدانی مدیران ارش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازدید دبیرکل و مدیران نهاد از ندامتگاه بزرگ تهران

بازدید دبیرکل و مدیران نهاد از ندامتگاه بزرگ تهران