مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 آذر 1402 ساعت 12:452023-12-12بين الملل

محاصره چند روزه بیمارستان العوده/ آب، غذا و دارو پیدا نمی شود


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، به نقل از الجزیره، «احمد مهنا» مدیر بیمارستان العوده در نوار غزه از نهاد های امدادرسان و سازمان های بین المللی خواست برای کمک رسانی به بیماران این بیمارستان فوراً وارد عمل شوند.

- مدیر یکی از بیمارستان های نوار غزه که تحت محاصره چند روزه اشغالگران صهیونیست است از اوضاع فاجعه بار این بیمارستان خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، به نقل از الجزیره، احمد مهنا مدیر بیمارستان العوده در نوار غزه از نهاد های امدادرسان و سازمان های بین المللی خواست برای کمک رسانی به بیماران این بیمارستان فوراً وارد عمل شوند.

وی در ادامه افزود: تانک های ارتش رژیم صهیونیستی از شش روز قبل تاکنون این بیمارستان را تحت محاصره خود قرار داده و راه های رساندن آب، غذا و دارو به این بیمارستان را بسته اند.

مهنا تصریح کرد: با وجود آنکه ده ها بیمار و همراهان آن ها در این بیمارستان در جبالیا حضور دارند، اما شاهد شرایط فاجعه بار هستیم.

دکتر احمد الکلحوت رییس بیمارستان کمال عدوان در شمال نوار غزه نیز روز گذشته اعلام کرد که با ادامه محاصره غزه از سوی رژیم صهیونیستی اوضاع این بیمارستان بسیار بغرنج شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

محاصره چند روزه بیمارستان العوده/ آب، غذا و دارو پیدا نمی شود

محاصره چند روزه بیمارستان العوده/ آب، غذا و دارو پیدا نمی شود