مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 20 آذر 1402 ساعت 12:302023-12-11سياسي

تولید نخستین کفش های طبی در تهران


محمود مانیان تاجر و کارآفرینی بود که برای نخستین بار ایده ساخت کفش طبی باکیفیت را مطرح کرد و به سرعت کارخانه تولید کفش های طبی را تاسیس کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از همشهری آنلاین، نام محمود مانیان که بین قدیمی های بازار تهران با لقب حاج مانیان شناخته می شد با تغییر و تحولات سیاسی دوره پرتلاطم مشروطه گره خورده است.

محمود مانیان کارآفرین ملی گرای حامی مصدق بود که کارخانه کفش شادان پور را در حوالی خیابان خاوران تاسیس کرد و صدها نفر از افراد بی بضاعت و جوانان بااستعداد را در کارخانه اش به کار گرفت.

  محمود مانیان تاجر و کارآفرینی بود که برای نخستین بار ایده ساخت کفش های طبی باکیفیت را مطرح کرد و به سرعت کارخانه تولید کفش های طب را تاسیس کرد و آن را توسعه داد.

او بخش قابل ملاحظه ای از عمرش را صرف فعالیت های سیاسی کرد و عضو جبهه ملی بود، اما هرگز از مقوله تجارت و کسب وکار غافل نبود و اعتقاد داشت برای چرخاندن چرخ های اقتصاد مملکت و بی نیازی به اجنبی ها باید فوت و فن تولید و تجارت را به جوانان جویای کار و بااستعداد آموخت و آنها را در مسیر پیشرفت و توسعه قرار داد.

محمود مانیان از بازاری های متمولی بود که بخشی از سرمایه اش را صرف تولید کرد و کارخانه های کفش شادان پور و شعله را در اواخر دهه 30شمسی راه انداخت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تولید نخستین کفش های طبی در تهران

تولید نخستین کفش های طبی در تهران