مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 13 آذر 1402 ساعت 10:562023-12-04سياسي

برخورد قاطع دولت رییسی با یک فساد کلان که در دولت قبل پایه گذاری شده بود


در پی انتشار گزارش فساد در حوزه واردات چای در برخی رسانه ها، بازرسی ویژه رییس جمهور در اطلاعیه ای، به کشف موضوع به وسیله نهادهای نظارتی درون دولت خبر داد.

- فارس پلاس؛ دیگر رسانه ها - کیهان نوشت: آیت الله سید ابراهیم رییسی، رییس جمهور کشورمان با کشف فساد کلان 3 میلیارد دلاری و برخورد قاطع با آن از برگ درخشان دیگری در دولت سیزدهم رونمایی کرد.

در روزهای اخیر سازمان بازرسی کل کشور به افشا و خنثی کردن فساد 3 میلیارد دلاری پرداخت که نهال این فساد در سال 98 کاشته شده بود.

در دولت دوازدهم ارز ترجیحی برای واردات برخی از کالاهای مورد نیاز کشور تخصیص داده می شد.

اما در دولت سیزدهم، آیت الله رییسی با جراحی اقتصادی که انجام داد، مانع از ادامه بسیاری از فسادها در کشور شد که یکی از این موارد همین ارزهای ترجیحی بود.

ارز ترجیحی که در دولت دوازدهم به واردات کالاها تخصیص می یافت، بدون در نظر گرفتن جوانب، در برخی موارد منجر به فساد می شد.

3 میلیارد دلاری هم که در خصوص واردات چای به کشور در نظر گرفته شده بود، دولت قبل یعنی دولت مدعی تدبیر و امید به دادن مجوز برای واردات این کالا اقدام کرده بود.

توضیحات بازرسی ویژه رییس جمهور در پی انتشار گزارش فساد در حوزه واردات چای در برخی رسانه ها، بازرسی ویژه رییس جمهور در اطلاعیه ای، با اشاره به کشف موضوع ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برخورد قاطع دولت رییسی با یک فساد کلان که در دولت قبل پایه گذاری شده بود

برخورد قاطع دولت رییسی با یک فساد کلان که در دولت قبل پایه گذاری شده بود