مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 7 آذر 1402 ساعت 10:302023-11-28پزشكي

مه ولات با کمبود دستگاه دیالیز مواجه است


سرپرست شبکه بهداشت و درمان مه ولات گفت: با توجه به فعالیت مستمر بخش دیالیز و افزایش بیماران با کمبود دستگاه مواجه هستیم.

- ایسنا/خراسان رضوی سرپرست شبکه بهداشت و درمان مه ولات گفت: با توجه به فعالیت مستمر بخش دیالیز و افزایش بیماران با کمبود دستگاه مواجه هستیم.

جواد جوانی در گفت و گو با ایسنا با اشاره به اینکه اکنون فقط 6 دستگاه دیالیز در حال خدمات دهی به بیماران است، اظهار کرد: با توجه به افزایش بیماران و برای خدمات دهی مطلوب تر حداقل به 3 دستگاه دیگر نیاز داریم.

وی در ادامه از افزایش کیفیت خدمات رسانی به بیماران دیالیزی در این شهرستان خبر داد و افزود: طی موافقت اصولی معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی تربت حیدریه با افزایش 4 تخت به 6 تخت دیالیز در بخش دیالیز بیمارستان امام رضا (ع) و اهداء دستگاه های دیالیز توسط خیرین نیک اندیش با کیفیت بالا، خدمات رسانی در این بخش افزایش یافته است.

سرپرست شبکه بهداشت و درمان مه ولات عنوان کرد: اکنون 25 نفر از شهروندان در بخش دیالیز بیمارستان امام رضا (ع) در طول هفته خدمات دیالیز دریافت می کنند که بیماران سطح شهرستان با مراجعین مهمان از ابتدای سال 1402 تاکنون 2250 نوبت دیالیز شدند.

وی ضمن تقدیر از حاج محمود محمدزاده خیر محترم دیالیز برای راه اندازی این بخش و تمام خیرین دیگری که در خرید و اهداء دستگ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مه ولات با کمبود دستگاه دیالیز مواجه است

مه ولات با کمبود دستگاه دیالیز مواجه است