مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 16 آذر 1402 ساعت 14:452023-12-07سياسي

ساماندهی خبرگزاری های دولتی/ افزایش تکالیف صندوق هنر در برنامه هفتم


در برنامه هفتم توسعه تکالیف بیشتری برای صندوق اعتباری هنر در لایحه دولت و در مجلس شورای اسلامی پیش بینی شده است و صندوق به عنوان یک پشتیبان جدی برای اصحاب فرهنگ، - ایسنا/مرکزی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، گفت: در برنامه هفتم توسعه تکالیف بیشتری برای صندوق اعتباری هنر در لایحه دولت و در مجلس شورای اسلامی پیش بینی شده است و صندوق به عنوان یک پشتیبان جدی برای اصحاب فرهنگ، هنر، رسانه، قرآنی و .

قلمداد می شود.

محمدمهدی اسماعیلی که پنجشنبه، 16 آذر به منظور بررسی مسائل مرتبط با این وزارتخانه و حضور در چند برنامه به استان مرکزی سفر کرده است در بدو ورود به اراک در گفت وگو با خبرنگاران در خصوص فعالیت صندوق اعتباری هنر اظهار کرد: در بیش از دو سال اخیر صندوق اعتباری هنر توانسته است میزان پوشش اصحاب فرهنگ و هنر، رسانه ها و فعالان قرآنی را نزدیک به 40 درصد افزایش دهد.

وی با اشاره به عضویت حدود چهار هزار خبرنگار در صندوق اعتباری هنر در گذشته گفت: در حال حاضر این میزان به 12 هزار و 500 خبرنگار افزایش یافته است.

همچنین فعالین قرآنی نیز به بیش از 11 هزار نفر رسیده است و حوزه خدماتی این صندوق بسیار گسترده شده است و حتی پیشکسوتان بالای 60 سال که افراد شاخص فرهنگی و هنری هستند از بیمه تکمیلی به صورت رایگان بهره مند هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ساماندهی خبرگزاری های دولتی/ افزایش تکالیف صندوق هنر در برنامه هفتم

ساماندهی خبرگزاری های دولتی/ افزایش تکالیف صندوق هنر در برنامه هفتم