مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 15 آذر 1402 ساعت 23:152023-12-06سياسي

سومین اجلاس سازندگان و طراحان تبریز برگزار می شود


معاون شهرسازی و معماری شهردار تبریز از برگزاری سومین اجلاس سازندگان و طراحان تبریز با حضور مقامات کشوری، استانی، مدیران و کارشناسان حوزه شهرسازی و معماری به مدت دو روز در مرکز همایش های بین المللی خاوران خبر داد.

- ایسنا/آذربایجان شرقی معاون شهرسازی و معماری شهردار تبریز از برگزاری سومین اجلاس سازندگان و طراحان تبریز با حضور مقامات کشوری، استانی، مدیران و کارشناسان حوزه شهرسازی و معماری به مدت دو روز در مرکز همایش های بین المللی خاوران خبر داد.

محمد عزتی با اعلام این خبر اظهار کرد: به دنبال برگزاری منظم و پرشور دو دوره موفق اجلاس با عناوین کمپین نما، هویت شهر ما و ساختمان ایمن، شهر ایمن و ساختمان پایدار، شهر پایدار سومین دوره این اجلاس با مشارکت معاونت شهرسازی و معماری و سازمان سرمایه گذاری شهرداری تبریز و بخش خصوصی در تاریخ های 21 و 22 آذرماه سال جاری به مدت دو روز در مرکز همایش های بین المللی خاوران برگزار خواهد شد.

وی در تشریح جزییات این اجلاس عنوان کرد: محورهای اصلی این دوره نقش آفرینی سازندگان مناطق برخوردار کشور در نهضت ملی مسکن برای آحاد جامعه ، بررسی نقش معماری در ارزش افزوده ، سوژه های ساختمانی مختلف و اشتراک گذاری تجارب معماران کشور و تبریز خواهد بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سومین اجلاس سازندگان و طراحان تبریز برگزار می شود

سومین اجلاس سازندگان و طراحان تبریز برگزار می شود