مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 20 آذر 1402 ساعت 15:352023-12-11حوادث

دستگیری 26 شرور محله خزانه در یک نزاع جمعی


رییس پلیس پیشگیری تهران بزرگ از دستگیری 26 نفر که اقدام به ایجاد نا امنی و برهم زدن نظم عمومی با ایجاد نزاع و درگیری در محله خزانه بخارایی کرده بودند، - خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سرهنگ علی قاسم پور در تشریح جزییات این خبر گفت: در تاریخ 18 آذرماه امسال خبری مبنی بر قدرت نمایی 26 نفر از اراذل و اوباش در محله خزانه بخارایی تهران به مرکز فوریت های پلیسی 110 اطلاع داده شد که درپی آن ماموران کلانتری 160 خزانه به محل اعزام شدند.

وی با اشاره به حضور ماموران در محل و انجام بررسی های اولیه گفت: ماموران در جریان بررسی های اولیه متوجه شدند که این افراد با استفاده از سلاح سرد اقدام به قدرت نمایی و عربده کشی کرده و با ایجاد درگیری و نزاع دسته جمعی آرامش مردم و ساکنان را مختل کرده اند.

رییس پلیس پیشگیری تهران بزرگ با بیان اینکه این افراد با برهم زدن نظم عمومی باعث ایجاد رعب و وحشت شهروندان شده بودند، افزود: تیم عملیات کلانتری 160 با انجام تحقیقات خود نسبت به شناسایی افراد حاضر در این درگیری اقدام کرده و 26 نفر از عاملان و حاضران در این نزاع جمعی را در عملیاتی دستگیر و به مقر انتظامی منتقل کرد.

قاسم پور با اشاره به بررسی سوابق متهمان دستگیر شده گفت: افراد حاضر در این نزاع همگی جزو اراذل و اوباش سابقه دار این محل بودند که پیش از این نیز به دلیل ارتکاب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستگیری 26 شرور محله خزانه در یک نزاع جمعی

دستگیری 26 شرور محله خزانه در یک نزاع جمعی