مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 آذر 1402 ساعت 13:162023-12-12سياسي

نیروهای سپاه کردستان در اوج قدرت، صلابت و آمادگی هستند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سنندج سردار امان اله گشتاسبی صبح امروز در مراسم تکریم و معارفه فرمانده لشکر عملیاتی22 بیت المقدس کردستان که با حضور سردار پاکپور فرمانده نیروی زمینی سپاه در سنندج برگزار شد، اظهار کرد: رزمندگان سپاه بیت المقدس در اوج، قدرت، صلابت و آمادگی برای اجرای ماموریت ها و ایجاد امنیت پایدار در این استان در حال انجام وظیفه هستند.

  فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان تصریح کرد: نیروهای سپاه بیت المقدس کردستان در کنار سایر نیروهای نظامی و انتظامی آماده جانفشانی و ایثارگری در مسیر حفظ ارزش های نظام و دفاع از تمامیت ارضی هستند.

  سردار گشتاسبی با عنوان اینکه اولین و اساسی ترین ماموریت سپاه در کردستان برقراری امنیت است که زیرساخت تمامی برنامه ها و کارها در استان است، گفت: دشمن سال های سال است تلاش می کند امنیت پایدار در کردستان را تهدید کند اما به همت پاسداران و نیروهای سپاه امنیت در کردستان ایجاد شده و پایدار است.

  وی خاطرنشان کرد: با وجود اینکه کردستان یکی از کانون های اصلی اغتشاشات بود توانستیم با کمترین هزینه با مدیریت و اقتدار این بحران را پشت سر بگذاریم.

  سردار گشتاسبی عنوان کرد: امروز به برکت تلاش و ایثارگری رزمندگان و با راهنمایی های سردار پاکپور فرمانده نیروی زمینی سپاه، رزمندگان کردستان در راستای ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نیروهای سپاه کردستان در اوج قدرت، صلابت و آمادگی هستند

نیروهای سپاه کردستان در اوج قدرت، صلابت و آمادگی هستند