مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 23 آذر 1402 ساعت 08:552023-12-14حوادث

انهدام باند سارقان مسلح در چابهار


فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان از انهدام باند 5 نفره سارقان مسلح که با سلاح گرم موتورسیکلت و گوشی تلفن همراه را از مالباختگان به سرقت می بردند با 24 فقره سرقت در آن شهرستان خبر داد.

- ایسنا/سیستان و بلوچستان فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان از انهدام باند 5 نفره سارقان مسلح که با سلاح گرم موتورسیکلت و گوشی تلفن همراه را از مالباختگان به سرقت می بردند با 24 فقره سرقت در آن شهرستان خبر داد.

سردار دوستعلی جلیلیان در گفت و گو با ایسنا، در تشریح جزییات این خبر گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت مسلحانه موتورسیکلت در شهرستان چابهار موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران انتظامی قرار گرفت.

این مقام ارشد انتظامی افزود: در این راستا با کار شبانه روزی و اقدامات فنی صورت گرفته در نهایت محل اختفای سارقان شناسایی و متهمان طی یک عملیات غافلگیرانه و ضربتی در مخفیگاهشان دستگیر و در بازرسی اولیه یک قبضه کلت کمری به همراه مهمات مربوطه، یک دستگاه موتورسیکلت و تعدادی گوشی و اموال سرقتی دیگر کشف و ضبط شد.

فرمانده انتظامی استان با اشاره به اقرار متهمان به 24 فقره سرقت در سطح شهرستان چابهار، از شهروندان خواست؛ از تردد غیر ضروری در مکان های تاریک و خلوت و حاشیه ای شهر در ساعات پایانی شب به صورت انفرادی خودداری و در صورت مشاهده هرگو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انهدام باند سارقان مسلح در چابهار

انهدام باند سارقان مسلح در چابهار