مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 15 آذر 1402 ساعت 14:352023-12-06اقتصادي

دستگاه قضایی برای پرداخت مطالبات کامیناکاران لرستانی ورود کند


به گفته رییس سازمان جهاد کشاورزی لرستان در ابتدا توافقی با شرکت بیستون شفا برای خرید کاملینا از کشاورزان انجام و بنا شد که طی 3 ماه پول کشاورزان پرداخت کنند، - سید عماد شاهرخی امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در خرم آباد، در پاسخ به انتقاد کاملیناکاران لرستان مبنی بر عدم پرداخت مطالبات پس از چندماه با اشاره به اینکه یکی از دغدغه های ما زمان کشت کاملینا بازاریابی و فروش این محصول بود، اظهار کرد: مکاتبات زیادی با وزارت جهاد کشاورزی در این خصوص هم از طرق استانداری و هم سازمان جهاد کشاورزی انجام شد که کاملینا جز خرید تضمینی قرار بگیرد، با پیگیری های انجام شده این محصول جزو سبد تضمینی قرار گرفت، اما وقتی اعلام شد که تمام محصول ما برداشت شده بود.

وی بیان کرد: معاون زراعت وزارت جهاد کشاورزی شرکت بیستون شفا را به عنوان تنها شرکت انحصاری که خرید دانه روغنی کاملینا را انجام می دهد، معرفی کرد.

یعنی شرکت دیگری در زمینه خرید کاملینا فعالیت نداشت، از طرفی خود این شرکت به عنوان شرکت دانش بنیان چندین سال روی کاملینا کار کرده و به مرحله کشت رسانده بود.

  به گفته رییس سازمان جهاد کشاورزی لرستان در ابتدا توافقی با این شرکت انجام شد و بنا شد که ظرف سه ماه پول کشاورزان پرداخت کنند، اما متاسفانه به تعهد خود عمل نکردند و ما هم به دستگاه قضا شک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستگاه قضایی برای پرداخت مطالبات کامیناکاران لرستانی ورود کند

دستگاه قضایی برای پرداخت مطالبات کامیناکاران لرستانی ورود کند