مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 5 آذر 1402 ساعت 11:502023-11-26سياسي

پیروزی غزه برگرفته از فرهنگ و تفکر بسیجی است


جانشین فرمانده سپاه نینوا گلستان گفت: برگزاری انتخابات امسال و مشارکت حداکثری مردم در این انتخابات تیر خلاص به همه راهبردهای دشمن و شکست او خواهد بود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از گنبدکاووس، سردار سید موسی حسینی صبح امروز در مراسم نمایش اقتدار بسیج در مصلی امام جعفر صادق(ع) در جمع بسیجیان و مسئوولان شهرستان اظهارکرد: امروز تفکر و فرهنگ بسیجی تمام مرزهای اندیشه های جهانی را درنوردیده است و جبهه مقاومت با نشات از این فرهنگ و تفکر در مقابل دنیای استکبار ایستاده و آنها را به زانو در آورده است.

وی تصریح کرد: امروز پیروزی و نصرت مردم غزه و مقاومت آنها گوشه ای از فرهنگ و تفکر بسیجی که مردم ایران آن را در جهان نشر و گسترش دادند.

جانشین فرمانده سپاه نینوا گلستان با اشاره به اینکه مردم غزه با برداشتن الگوی مقاومت و تفکر بسیجی از مردم ایران به پیروزی رسیدند، خاطرنشان کرد: امروز اگر مردم غزه پیروز شدند، بخاطر این است که تفکر بسیجی و مقاومت مردم ایران را الگوبرداری کرده و آن را در خود نهادینه کردند.

وی ادامه داد: مقاومت هزینه دارد اما سازش و تسلیم شدن هزینه بسی سنگین تر دارد و امروز مردم غزه مسیری که مردم ایران طی کرده و به نتیجه و پیروزی رسیدند را در حال طی کردن هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیروزی غزه برگرفته از فرهنگ و تفکر بسیجی است

پیروزی غزه برگرفته از فرهنگ و تفکر بسیجی است