مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 آذر 1402 ساعت 10:302023-12-12اجتماعي

توزیع شیر رایگان بین 540 هزار دانش آموز تهرانی/ اصرار بر نوشیدن شیر در مدرسه


فردا چهارشنبه (22 آذر )،540 هزار دانش آموز تهرانی در مناطق 19 گانه شهر تهران برای دومین بار در سال تحصیلی جاری شیر رایگان دریافت می کنند.

- فردا چهارشنبه (22 آذر )،540 هزار دانش آموز تهرانی در مناطق 19 گانه شهر تهران برای دومین بار در سال تحصیلی جاری شیر رایگان دریافت می کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سال 79 برای اولین بار به طور آزمایشی طرح توزیع رایگان شیر در مدارس و آن هم از مدارس ابتدایی شهر تهران آغاز شد؛ موضوعی که گرچه اهمیت آن در رشد دانش آموزان به ویژه دانش آموزان ابتدایی حس می شود و طی 20 سال گذشته در برهه هایی اجرا شده اما طی برخی سال ها نیز اجرا نشده و توزیع آن متوقف شد؛ هرچند اعتبار شیر مدارس در بودجه 1401 دیده شده بود اما تخصیص نیافت و از این رو برخی استانها از اعتبارات خودشان به صورت حداقلی برای توزیع شیر رایگان هزینه کردند.

برای امسال اما نمایندگان در بررسی لایحه برنامه هفتم توسعه، توزیع شیر رایگان در مدارس ابتدایی را تصویب کردند و این یعنی توزیع شیر رایگان در بین دانش آموزان ابتدایی حداقل برای پنج سال آینده تکلیفی قانونی است که دولت موظف به اجرای آن است و برای تامین اعتبار آن باید فکری عاجل شود.

از سوی دیگر وزارت آموزش و پرورش از مهرماه اعلام کرد شیر رایگان برای 9 میلیون دانش آموز پایه ابتدایی در سال تحصیلی 1403ـ1402 برای دو روز د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توزیع شیر رایگان بین 540 هزار دانش آموز تهرانی/ اصرار بر نوشیدن شیر در مدرسه

توزیع شیر رایگان بین 540 هزار دانش آموز تهرانی/ اصرار بر نوشیدن شیر در مدرسه