مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 6 آذر 1402 ساعت 16:402023-11-27اقتصادي

واردات از چین


کشور چین در سال های اخیر به یکی از کشورهای ی برای تامین انواع کالاهای مورد نیاز کشورهای دیگر جهان تبدیل شده است.

- در حال حاضر عمده محصولات مورد نیاز کشورهای مختلف جهان توسط کارخانه های مختلف در کشور چین تولید و به بازار جهانی عرضه می شوند.

شاید بتوان دلیل اصلی این امر را ارزان بودن نیروی کار و نیز عدم پرداخت مالیات کارخانه های تولیدی در کشور چین به دولت دانست.

با توجه به تحریم ها علیه ایران در سال های اخیر تامین محصولات مورد نیاز کارخانه های تولیدی و نیز مردم از کشورهای اروپایی و آمریکایی بسیار سخت شده است.

در نتیجه تاجران به خرید محصولات مورد نیاز بازار داخلی از کشور چین روی آوردند به همین دلیل در حال حاضر تجارت بین ایران و چین یکی از پررونق ترین تجارت ها در ایران به شمار می رود و طرفداران زیادی دارد.

یکی از نکاتی که تاجران باید در خصوص واردات از چین به ایران دشواری و پیچیدگی های خود را دارد و برای اینکه در این حوزه موفق باشید باید تمامی مراحل را به درستی و به دقت پشت سر بگذارید انجام این مراحل به دانش و تجربه بالای نیاز دارد و اگر در این زمینه مهارت کافی ندارید ممکن است دچار مشکلات زیادی در این حوزه شوید و حتی سرمایه اولیه خود را نیز از دست دهید به همین دلیل به افراد تازه کار در این حوزه توصیه می کنیم تا دانش و تجربه خود ر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واردات از چین

واردات از چین