مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 آذر 1402 ساعت 11:552023-11-22سياسي

وزارت جهاد کشاورزی مکلف به تدوین برنامه توسعه مشاغل خُرد روستایی شد


نمایندگان مجلس شورای اسلامی وزارت جهاد کشاورزی را مکلف کردند نسبت به تدوین برنامه توسعه مشاغل خُرد روستایی در راستای کارآمدسازی ظرفیت ها و توانمندسازی زنان روستایی و عشایر اقدام کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس، نمایندگان مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی صبح امروز (چهارشنبه) و در جریان ادامه بررسی گزارش کمیسیون تلفیق لایحه برنامه هفتم توسعه، ماده الحاقی 8  و9 به کل لایحه برنامه هفتم توسعه را به تصویب رساندند.

بر این اساس  نمایندگان مجلس شورای اسلامی وزارت جهاد کشاورزی را مکلف کردند نسبت به تدوین برنامه توسعه مشاغل خُرد روستایی در راستای کارآمدسازی ظرفیت ها و توانمندسازی زنان روستایی و عشایر اقدام کند.

انسیه خزعلی معاون امور زنان رییس جمهور با بیان اینکه فرزندآوری در خانواده های پرجمعیت روستایی بیش از شهری است، گفت: سقوط جمعیتی ما شبیه کشور ترکیه است، اما با این تفاوت که جمعیت روستاهای این کشور 5 درصد و جمعیت ایران 25 درصد است و ما باید این مسئله را مورد توجه قرار دهیم و برای ماندگاری روستاییان تدابیر مناسب را اتخاذ کنیم، زیرا زنان روستایی امنیت غذایی را تامین می کنند و حمایت ویژه از آنان موجب جلوگیری از مردان روستایی به شهرهاست.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وزارت جهاد کشاورزی مکلف به تدوین برنامه توسعه مشاغل خُرد روستایی شد

وزارت جهاد کشاورزی مکلف به تدوین برنامه توسعه مشاغل خُرد روستایی شد