مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 15 آذر 1402 ساعت 11:552023-12-06حوادث

انهدام شرکت هرمی دهه هشتادی ها در تهران/ 20 نفر بازداشت شدند


رییس پلیس آگاهی تهران بزرگ از دستگیری 20 تن از اعضای یک شرکت هرمی در تهران خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سردار علی ولی پور گودرزی در حاشیه دستگیری این افراد با حضور در جمع خبرنگاران گفت: در تاریخ چهارم آذرماه امسال خبری مبنی بر مفقودی یک جوان 20 ساله به پلیس آگاهی اطلاع داده شد و درپی آن رسیدگی به موضوع در دستورکار تیمی از کارآگاهان این پلیس قرار گرفت.

در نخستین گام نیز از خانواده این فرد برای حضور در مقر انتظامی دعوت شد و آنان به کارآگاهان گفتند که فرزندشان چندی پیش به آنان مراجعه کرده و اعلام کرده که به دلیل مشکلات مالی نیازمند پول است و به همین دلیل نیز با خانواده اش درگیر شده، اما پس از دریافت این پول دیگر خبری از او نشده است.

وی با بیان اینکه کارآگاهان مشکوک به فعالیت این فرد در شرکت های هرمی شدند، گفت: کارآگاهان با توجه به اظهارات خانواده فرد گمشده تحقیقات میدانی و اطلاعاتی گسترده خود را آغاز کرده و موفق شدند سرنخ هایی را به دست بیاورند.

رییس پلیس آگاهی تهران بزرگ ادامه داد: تحقیقات ادامه پیدا کرد و سرانجام پس از چند روز ماموران موفق شدند تا محل حضور و در واقع اختفاء این جوان 20 ساله را پیدا کنند.

در ادامه نیز با توجه به حساسیت موضوع و احتمال گروگانگیری، طی یک عملیات عافلگیرانه جوان گمشده را شناسایی کرده و متوجه شدند که یک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انهدام شرکت هرمی دهه هشتادی ها در تهران/ 20 نفر بازداشت شدند

انهدام شرکت هرمی دهه هشتادی ها در تهران/ 20 نفر بازداشت شدند