مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 18 آذر 1402 ساعت 09:052023-12-09اقتصادي

استاندار کرمان: سهم واقعی کرمان از درآمد معادن را بپردازید


سهم واقعی کرمان از درآمد معادن باید به استان برگردد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرمان، محمدمهدی فداکار صبح امروز شنبه 18 آذرماه در شورای معادن خواستار به روزرسانی پرداخت های معادن شد و اظهار کرد: سهم واقعی کرمان از درآمد معادن باید به استان برگردد.

وی بیان کرد: اطلاعات شرکت های معدنی و صنعتی جنوب استان کرمان به صورت دقیق به امور مالیاتی ارائه شود تا سهم فروش معادن آلاینده مشخص و گرفته شود.

استاندار کرمان ادامه داد: بعضی ها هستند که معادن را می گیرند تا به دیگری بفروشند، زیرا توان برداشت ندارند و معادن راکد می ماند.

سهم فروش معادن آلاینده در شمال کرمان وصول شد رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کرمان نیز در سخنانی اظهار داشت: همیشه مسائل و مشکلات واحدهای کوچک را دنبال کرده ایم و 66 واحد کوچک در استان کرمان در حال حاضر دچار چالش هستند و مسائل آنها مرتب در شورای معادن طرح می شود.

مهدی حسینی نژاد ادامه داد: سه واحد کوچک هم در استان کرمان به صورت ویژه مشکل دارند که مسائل این واحدها را هم در شورای معادن طرح و پیگیری می کنیم.

وی ابراز داشت: بر اساس قانون هرگاه بهره برداری از معادن و فعالیت های صنایع معدنی به ساکنان منطقه و یا کشاورزی آنها خسارت وارد کند، علاوه بر پرداخت عوارض به خسارت دیدگان باید یک درصد از فروش معادن آلاینده پس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استاندار کرمان: سهم واقعی کرمان از درآمد معادن را بپردازید

استاندار کرمان: سهم واقعی کرمان از درآمد معادن را بپردازید