مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 2 آذر 1402 ساعت 13:352023-11-23اقتصادي

انعقاد تفاهم نامه بانک توسعه تعاون و صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان


تفاهم نامه همکاری میان مدیران عامل بانک توسعه تعاون و صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر در زمینه خدمات بانکی به امضا رسید.

- اخبار شرکت ها؛ محمد شیخ حسینی مدیر عامل بانک توسعه تعاون در این جلسه ضمن ابراز خرسندی از مذاکرات صورت گرفته اظهار داشت: همکاری و تعامل بانک ها، صندوق ها و شرکت های زیر مجموعه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی به عنوان بازیگران این اکوسیستم تکلیف و تدبیر هوشمندانه وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی است و این همکاری ها لازمه هم افزایی و تقویت مجموعه است.

شیخ حسینی افزود: بانک توسعه تعاون به عنوان یک بانک توسعه ای همواره در خدمت بخش های کشاورزی و روستایی بوده و به عنوان بانک عامل در تکالیف مهم دولت نظیر تسهیلات اشتغال پایدار روستایی و عشایری، مشاغل خانگی، تبصره 18 عملکرد درخشانی داشته و برنامه خود را محقق کرده است.

مدیر عامل بانک توسعه تعاون با تاکید بر وجود شفافیت و قانونمندی در مورد خدمات بانک اعم از نرخ سود و میزان مصارف گفت: ما همواره طبق مقررات بانک مرکزی عمل کرده ایم به طوری که در سال جاری حتی یک روز هم اضافه برداشت از بانک مرکزی نداشتیم و در اکثر روزها در بازار بین بانکی، پرداخت کننده بوده ایم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انعقاد تفاهم نامه بانک توسعه تعاون و صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان

انعقاد تفاهم نامه بانک توسعه تعاون و صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان