مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 29 آذر 1402 ساعت 01:002023-12-19سياسي

این امام جماعت مسجد برای 30 روستایی سرپناه تأمین کرد+عکس


حجت الاسلام انصاری امام جماعت مسجدی در یکی از روستاهای همدان است که با بهره گیری از کمک های مردمی برای ایجاد سقف بالای سر مردم و نیازمندان قدم هایی برداشته است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار حوزه مسجد و هیأت خبرگزاری فارس، خانه و مسکن یکی از الزامات مهم زندگی است، اما متاسفانه برخی از هموطنان ما در شهرها و روستاها از سرپناه مناسبی برخوردار نیستند.

حجت الاسلام انصاری با بهره گیری از کمک های مردمی و خیرخواهانه برای ایجاد سقف بالای سر مردم تلاش های بسیاری داشته و با شناسایی نیازمندان واقعی چندین سرپناه برای آنان احداث کرده و به تعمیر منازلی که نیازمند تعمیر یا ایجاد سرویس بهداشتی و حمام بودند پرداخته است.

  حجت الاسلام انصاری امام جماعت مسجد امام حسین(ع) روستایی با 5 هزار نفر جمعیت حجت الاسلام عقیل انصاری دانا متولد سال 1354 و امام محله مستقر در روستای داق داق آباد شهرستان کبودرآهنگ همدان است که در مسجد امام حسین علیه السلام این روستا به فعالیت تبلیغی مشغول است.

او می گوید: این روستا در سه کیلومتری زادگاهم یعنی روستای خان آباد قرار گرفته و نزدیک به 5 هزار نفر جمعیت را در خود جای داده است.

به غیر از من یک امام محله دیگر و یک روحانی هم مستقر در روستا هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

این امام جماعت مسجد برای 30 روستایی سرپناه تأمین کرد+عکس

این امام جماعت مسجد برای 30 روستایی سرپناه تأمین کرد+عکس