مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 آذر 1402 ساعت 13:302023-11-22حوادث

از آب معدنی 30 میلیونی تا برنده بدشانسی که 36 میلیون باخت!


رییس پلیس فتا البرز با اشاره به دستگیری 24 باند فعال در فضای سایبری با بیش از 500 میلیارد ریال کلاهبرداری، از شهروندان خواست به هیچ وجه وارد لینک های ارسالی از شماره های ناشناس چه به صورت پیامک و چه در پیام رسان های داخلی و خارجی نشوند و به تماس های تلفنی .

- ایسنا/البرز رییس پلیس فتا البرز با اشاره به دستگیری 24 باند فعال در فضای سایبری با بیش از 500 میلیارد ریال کلاهبرداری، از شهروندان خواست به هیچ وجه وارد لینک های ارسالی از شماره های ناشناس چه به صورت پیامک و چه در پیام رسان های داخلی و خارجی نشوند و به تماس های تلفنی مبنی بر برنده شدن در مسابقات هم توجه نکنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سرهنگ رسول جلیلیان روز چهارشنبه یکم آذرماه در جمع خبرنگاران با اشاره به اقدامات پلیس فتای البرز برای برخورد با باندهای کلاهبرداری در فضای سایبری، اعلام کرد: از ابتدای سال تاکنون 12 باند کلاهبرداری به صورت اسکیمر و 12 باند هم در حوزه فیشینگ با بیش از 50 عضو و 500 میلیارد ریال کلاهبرداری توسط پلیس فتا البرز شناسایی و دستگیر شده اند.

ارسال لینک آلوده تحت عنوان سامانه ثنا و سهام عدالت سرهنگ جلیلیان با بیان اینکه یکی از روش های اصلی کلاهبرداری در فضای سایبری ارسال لینک های آلوده به بدافزار به صورت پیامک یا در پیامرسان های داخلی و خارجی تحت عنوان سامانه ثنا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

از آب معدنی 30 میلیونی تا برنده بدشانسی که 36 میلیون باخت!

از آب معدنی 30 میلیونی تا برنده بدشانسی که 36 میلیون باخت!