مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 2 آذر 1402 ساعت 13:502023-11-23اقتصادي

عمده مشکلات و مسائل حوزه تجارت آذربایجان شرقی


مدیرکل صمت آذربایجان شرقی از هدف گذاری برای دستیابی به صادرات 1.

6 میلیارد دلاری استان تا پایان سال 1402 خبر داد و گفت: عمده مشکلات و مسائل حوزه تجارت مربوط به سطوح ملی است و موردی وجود ندارد که در سطح استان و حیطه اختیارات استانی باشد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از تبریز، محمدجعفر عظمایی ظهر امروز در بیست و هفتمین همایش ملی توسعه صادرات غیرنفتی ایران که با حضور مسئولان کشوری، استانی و روسا و هیئت نمایندگان اتاق های بازرگانی سراسر کشور در تالار پتروشیمی تبریز برگزار شد، اظهار کرد: این همایش، 26 دوره به صورت موفقیت آمیز در تبریز با مشارکت فعال همه فعالان اقتصادی برگزار شده است و هر سال شاهد برگزاری پررونق تر از سال قبل بودیم، تا جایی که از ادوار اولیه این همایش به خاطر دارم، جزو همایش هایی بوده که مورد توجه سیاست گذاران و تصمیم گیرندگان بوده است.

وی تاکید کرد: عمده مشکلات و مسائل حوزه تجارت مربوط به سطوح ملی است و موردی وجود ندارد که در سطح استان و حیطه اختیارات استانی باشد.

این به واسطه چند دلیل اساسی است از جمله این که خود صنعتگران و فعالان اقتصادی مطالبه گر هستند و همین امر انگیزه مضاعفی به مدیران دستگاه های اجرایی داده است تا مشکلات را پیگیری کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عمده مشکلات و مسائل حوزه تجارت آذربایجان شرقی

عمده مشکلات و مسائل حوزه تجارت آذربایجان شرقی