مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 آذر 1402 ساعت 10:302023-12-12سياسي

شهید دستغیب به عنوان سیدالشهدای فارس به جامعه معرفی شود


نماینده ولی فقیه در استان فارس گفت: چهره شهید دستغیب به عنوان سیدالشهدای استان باید در طول سال بیشتر به جامعه دینی ما و به خصوص نسل جوان معرفی شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شیراز، آیت الله لطف الله دژکام در مراسم گرامیداشت چهل و دومین سالگرد شهادت آیت الله دستغیب بیان کرد: چهره شهید دستغیب به عنوان سیدالشهدای استان باید در طول سال بیشتر به جامعه دینی ما و به خصوص نسل جوان در سال های اخیر معرفی شود.

امام جمعه شیراز اضافه کرد:معرفی چهره آیت الله دستغیب به عنوان سید الشهدای استان کار بسیار سخت و طولانی خواهد بود از این رو نیاز است تمامی دستگاه های متولی در این زمینه از حداکثر توان استفاده کنند.

  وی اضافه کرد: این کار شاید سخت باشد اما روایاتی در باب مومنان بیان شده که شاید نتوان جایگاه عظیم شهدا را دریافت ولی نباید فراموش کرد که این افراد چراغ راهی برای عامه مردم شدند و ظلم 200 ساله دشمنان به ملت های مسلمان را پایان دادند.

آیت الله دژکام تاکید کرد:  روزگاری انگلیسی ها و آمریکایی در ایران که بودند در فیش حقوقی آنان حق توحش وجود داشت اما اکنون به برکت خون شهدا نه تنها ایران اسلامی بلکه منطقه غرب آسیا از وجود این افراد در حال پاک شدن است و طوفان الاقصی نیز یکی از این نمونه های است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شهید دستغیب به عنوان سیدالشهدای فارس به جامعه معرفی شود

شهید دستغیب به عنوان سیدالشهدای فارس به جامعه معرفی شود