مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 18 آذر 1402 ساعت 11:052023-12-09بين الملل

مخبر: طوفان الاقصی هیمنه رژیم صهیونیستی را شکست


 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، محمد مخبر معاون اول رییس جمهور صبح امروز (شنبه 18 آذر 1402) در دیدار حسین عرنوس نخست وزیر سوریه اظهار داشت: - معاون اول رییس جمهور گفت: عصبانیت آمریکا و رژیم صهیونیستی به دلیل شکسته شدن هیمنه آن ها در عملیات طوفان الاقصی است چرا که تصورات نادرستی از قدرت خود داشتند.

 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، محمد مخبر معاون اول رییس جمهور صبح امروز (شنبه 18 آذر 1402) در دیدار حسین عرنوس نخست وزیر سوریه اظهار داشت: دولت و ملت ایران نگاه ویژه ای نسبت به سوریه دارند و آرامش، استقلال، موفقیت و رفاه مردم سوریه را از اولویت های خود می دانند.

معاون اول رییس جمهور در ادامه با اشاره به حوادث و جنایاتی که این روز ها توسط رژیم صهیونیستی در غزه اتفاق می افتد، تصریح کرد: این روز ها دنیا شاهد اتفاقاتی کم نظیر در تاریخ است و جنایاتی که در غزه علیه زنان و کودکان این کشور رخ می دهد در حقیقت جنایت علیه بشریت، نسل کشی و جنایت جنگی به شمار می رود که همگی از موارد اقدامات مجرمانه هستند، اما متأسفانه مجامع بین المللی هیچ عکس العمل مناسبی در برابر این جنایات از خود نشان نمی دهند.

وی افزود: بیشترین عصبانیت آمریکا و رژیم صهیونیستی به دلیل شکسته شدن هیمنه آن ها در عملیات طوفان الاقصی است چرا که تصورات نادرستی از قدرت خود


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مخبر: طوفان الاقصی هیمنه رژیم صهیونیستی را شکست

مخبر: طوفان الاقصی هیمنه رژیم صهیونیستی را شکست