مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 13 آذر 1402 ساعت 22:052023-12-04ورزشي

ضرورت شناسایی ظرفیت های تولیدی در حوزه ورزش


مدیرکل ورزش و جوانان استان زنجان با تاکید بر ضرورت شناسایی ظرفیت های تولیدی در استان گفت: تلاش برای شناسایی ظرفیت ها نتیجه بخش بود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زنجان، جواد بازرگان، مدیرکل ورزش و جوانان استان زنجان شامگاه امروز در اختتامیه نمایشگاه عزت و پیشرفت استان زنجان که در محل نمایشگاه بین المللی کاسپین برگزار شده بود، با ابراز خرسندی از برگزاری این نمایشگاه اظهار کرد: باید از مسئولان ارشد استان به ویژه استاندار برای حمایت تقدیر شود.

مدیرکل ورزش و جوانان استان زنجان با بیان اینکه بعد از مدت ها در کمترین زمان از مدال آوران بازی های آسیایی و پاراآسیایی در زنجان تقدیر شد، افزود: ورزشکاران زنجان یک نشان طلا، پنج نقره و دو مدال برنز از این بازی ها برای استان به ارمغان آورده بودند.

وی تصریح کرد: نمایشگاه با حضور و همراهی هیات های ورزشی استان آن هم به صورت عجله ای دایر و مورد استقبال قرار گرفت.

بازرگان به وجود حلقه مفقوده در ورزش اشاره و تأکید کرد: این حلقه مفقوده از طریق اتصال  نیاز نیازمندان در حوزه ورزش به توان توانمندان در این حوزه پر و جبران خواهد شد.

مدیرکل ورزش و جوانان استان زنجان  به شناسایی ظرفیت هایی در استان اشاره کرد و گفت: این ظرفیت در بخش تولیدات موردنیاز ورزش است که حتی در برخی موارد در خارج از کشور ارائه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضرورت شناسایی ظرفیت های تولیدی در حوزه ورزش

ضرورت شناسایی ظرفیت های تولیدی در حوزه ورزش