مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 4 آذر 1402 ساعت 07:552023-11-25اقتصادي

هوشمندسازی سواحل مازندران به تمام ناجیان غریق می رسد


رییس هیات نجات غریق و غواصی مازندران با تاکید بر اینکه هوشمندسازی سواحل یکی از مسائل مهمی است که آن را دنبال می کنیم، گفت: در سالی که گذشت، بحث هوشمندسازی به سرناجیان رسید و در سال پیش رو هم باید به همه ناجیان غریق برسد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مازندران، باتوجه به پرگردشگر بودن دریای مازندران اجرای طرح ساماندهی سواحل در دستور کار قرار دارد که امسال شاهد اتفاقات خوبی در راستای اجرای این طرح بودیم.

ازجمله اتفاقات خوب در راستای اجرای طرح ساماندهی سواحل، اجرای طرح هوشمندسازی سواحل بود که استارت خورد البته ابتدا به روسای ناجیان غریق و سرناجیان رسید.

طرح هوشمندسازی سواحل در کنار اینکه اطلاعات درست و دقیقی از غرق شدگان و نجات یافتگان را در اختیار مسؤولان متولی امر قرار می دهد، عملیات امداد و نجات و راهنمایی گردشگران به مناطق امن شنا در راستای کاهش غرق شدگی را نیز سرعت می بخشد.

نقی کریمیان رییس هیات نجات غریق و غواصی مازندران در همین خصوص در گفت وگو با خبرنگار فارس، اظهار کرد: این ایام درست است که طرح دریا تعطیل است آمل برنامه ریزی های لازم را برای اجزای درست طرح در فصل گرم سال در دستور کار داریم.

وی با بیان اینکه یکی از مسائل بحث آموزش است که باید دنبال کنیم، افزود: امسال شاهد اتفاقات خوبی در راستای اجرای طرح های دریا بود


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هوشمندسازی سواحل مازندران به تمام ناجیان غریق می رسد

هوشمندسازی سواحل مازندران به تمام ناجیان غریق می رسد