مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 22 آذر 1402 ساعت 18:052023-12-13اقتصادي

نهالستان مرکزی کرج از فروش نهال گردو پیوندی 15 تنی خبر داد !


نهالستان نوین گردو به عنوان بزرگترین مرکز تولید و عرضه نهال اصلاح شده و پیوندی در کرج از فروش نهال گردو پیوندی با باردهی 12 تا 15 تن در هکتار خبر داد .

- نهالستان مرکزی کرج از فروش نهال گردو پیوندی 15 تنی خبر داد ! نهالستان نوین گردو به عنوان بزرگترین مرکز تولید و عرضه نهال اصلاح شده و پیوندی در کرج از فروش نهال گردو پیوندی با باردهی 12 تا 15 تن در هکتار خبر داد .

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از نهالستان نوین گردو، این نهالستان به عنوان بزرگترین مرکز تولید و عرضه نهال اصلاح شده و پیوندی در کرج از فروش نهال گردو پیوندی با باردهی 12 تا 15 تن در هکتار خبر داد.

چرا استقبال از خرید نهال گردو پیوندی بالاست احداث باغ گردو به عنوان یکی از مشاغل پرسود و پرطرفدار است که با سود تجاری بلند مدتی که دارد باغداران را به یک درآمد کلان میلیاردی می رساند.

سرمایه گذاری روی باغ گردو هیچ ضرر مالی را به همراه ندارد و از سال دوم و سوم سوددهی خود را آغاز می کند و هر سال با گذشت زمان این سوددهی افزایش می یابد.

اما موضوع اینجاست که همه باغداران گردو از باغ خود سود تجاری برداشت می کنند ؟ از سال دوم و سوم باردهی درخت گردو آنها آغاز می شود ؟ جواب مسلما خیر است.

برای رسیدن به یک باغ پرسود گردو در اولین قدم باید نهال گردو را انتخاب و خریداری کرد که با اصلاحیات صورت گرفته روی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نهالستان مرکزی کرج از فروش نهال گردو پیوندی 15 تنی خبر داد !

نهالستان مرکزی کرج از فروش نهال گردو پیوندی 15 تنی خبر داد !