مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 2 آذر 1402 ساعت 13:352023-11-23سياسي

نمایندگی ستاد بازسازی عتبات عالیات در شهرستان های فارس فعال شود


استاندار فارس با بیان اینکه ستاد بازسازی عتبات عالیات باید در همه شهرستان های استان نماینده داشته باشد، اظهار کرد: مکاتبه های جداگانه نماینده خود را در هر شهرستان معرفی و زمینه برای کمک خیرین و محبین اهل بیت (ع) فراهم شود.

- ایسنا/فارس استاندار فارس با بیان اینکه ستاد بازسازی عتبات عالیات باید در همه شهرستان های استان نماینده داشته باشد، اظهار کرد: مکاتبه های جداگانه نماینده خود را در هر شهرستان معرفی و زمینه برای کمک خیرین و محبین اهل بیت (ع) فراهم شود.

محمد هادی ایمانیه در گردهمایی مسئولان ستادهای توسعه و بازسازی عتبات عالیات شهرستان های استان فارس ضمن تقدیر و تشکر از دست اندرکاران با اخلاص این ستاد، گفت: پاداش فعالیت های شما، در زمانی نمایان می شود که به آن نیاز دارید؛ در دنیایی که باقی خواهد بود و همه محتاج هستند دستان لطف و کرم اهل بیت (ع) همراه و یاور شما خواهد بود.

استاندار فارس در ادامه با تاکید براینکه فعالیت برای اهل بیت(ع) صرفا با انگیزه قلبی محقق می شود، اظهارکرد: حرم اهل بیت(ع) همواره مامن و پناه گاه مسلمانان و مردم است؛ باید قدر این را بدانیم که زیر سایه اهل بیت نفس می کشیم.

ایمانیه ادامه داد: ستاد بازسازی عتبات عالیات باید در همه شهرستان های استان نماینده داشته باشد بنابراین مکاتبه های جداگانه نماینده خود ر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نمایندگی ستاد بازسازی عتبات عالیات در شهرستان های فارس فعال شود

نمایندگی ستاد بازسازی عتبات عالیات در شهرستان های فارس فعال شود