مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 6 آذر 1402 ساعت 16:152023-11-27بين الملل

پرونده های قضایی مانع حضور ترامپ در انتخابات نیستند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، نشریه آمریکایی «ویک» در مقاله ای به احتمال نامزدی دونالد ترامپ در انتخابات ریاست جمهوری سال آینده آمریکا پرداخته است.

- یک نشریه آمریکایی در مقاله ای به احتمالات پیش رو در مورد نامزدی دونالد ترامپ در انتخابات ریاست جمهوری سال آینده پرداخته است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، نشریه آمریکایی ویک در مقاله ای به احتمال نامزدی دونالد ترامپ در انتخابات ریاست جمهوری سال آینده آمریکا پرداخته است.

در این مقاله با اشاره به رقبای رییس جمهور سابق آمریکا در انتخابات درون حزبی جمهوری خواهان آمده است: کارزار ریاست جمهوری 2024 رییس جمهور سابق دونالد ترامپ آغاز شده، اما او تنها کسی نیست که برای نامزدی از سوی جمهوری خواهان مبارزه می کند؛ ران دی سانتیس فرماندار فلوریدا، کریس کریستی فرماندار سابق نیوجرسی، نیکی هیلی ، سفیر سابق آمریکا در سازمان ملل، ویوک راماسوامی کارآفرین مطرح و چند نفر دیگر یک میدان شلوغ را در حزب جمهوری خواه تشکیل داده اند.

این مقاله با اشاره به مشکلات حقوقی ترامپ به دلیل پرونده های قضایی وی، در مورد سایر نامزد های حزب جمهوری خواه نوشت: دی سانتیس زمانی به نظر می رسید که رقیب اصلی ترامپ باشد، اما در نتیجه عملکرد ضعیف وی در کمپین انتخابی خود، ترامپ همچنان در نظرسنجی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پرونده های قضایی مانع حضور ترامپ در انتخابات نیستند

پرونده های قضایی مانع حضور ترامپ در انتخابات نیستند