مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 آذر 1402 ساعت 13:002023-11-22سياسي

اختصاص 25 درصد از سهم شهرداری ها از فروش حامل های انرژی به ناوگان حمل ونقل شهری


بر اساس لایحه بودجه 1403، مقرر شده 25 درصد عوارض شهرداری ها و دهیاری ها از فروش حامل های انرژی برای تأمین و نوسازی ناوگان حمل ونقل شهری و ماشین آلات دهیاری های سراسر کشور با اولویت مناطق محروم هزینه شود.

- بر اساس لایحه بودجه 1403، مقرر شده 25 درصد عوارض شهرداری ها و دهیاری ها از فروش حامل های انرژی برای تأمین و نوسازی ناوگان حمل ونقل شهری و ماشین آلات دهیاری های سراسر کشور با اولویت مناطق محروم هزینه شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، متن کامل بخش اول لایحه بودجه 1403 که روز گذشته طی نامه ای از سوی دولت به مجلس شورای اسلامی تقدیم شد، امروز منتشر شد.

بخش اول لایحه بودجه سال 1403 کل کشور مشتمل بر هفت فصل شامل احکام سقف منابع، سقف درآمد و تراز عملیاتی سقف واگذاری دارایی های سرمایه ای، سقف واگذاری دارایی های مالی، منابع هدفمندسازی یارانه ها و مفروضات پیش بینی منابع و مصارف بودجه، روز گذشته تقدیم مجلس شد.

در بخشی از لایحه پیشنهاد شده عوارض شهرداری ها و دهیاری ها از فروش حامل های انرژی موضوع بند الف ماده (26) قانون مالیات بر ارزش افزوده و پرداختی های مصارف این تبصره پس از وصول ظرف یک ماه توسط سازمان امور مالیاتی به حساب تمرکز وجود وزارت کشور واریز شود تا پس از توزیع میان استان ها وفق قانون با تصویب شورای برنامه ریزی استان 25 درصد از آن توسط شهرداری ها و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اختصاص 25 درصد از سهم شهرداری ها از فروش حامل های انرژی به ناوگان حمل ونقل شهری

اختصاص 25 درصد از سهم شهرداری ها از فروش حامل های انرژی به ناوگان حمل ونقل شهری