مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 13 آذر 1402 ساعت 12:502023-12-04اقتصادي

تسهیلات 2 میلیاردی برای کارفرمایانی که معلولان را به کار گیری کنند


هر کارخانه یا کارگاهی که از ظرفیت معلولان استفاده کند، 200 میلیون تومان به ازای هر نفر تسهیلات 4 درصد پرداخت می کنیم و تا 5 سال پرداخت بیمه ای که سهم کارفرما است را بهزیستی پرداخت می کند.

- روح الله خدابنده لو، مدیرکل بهزیستی استان زنجان امروز در گفت و گو با فارس ضمن تبریک روز جهانی معلول با بیان اینکه در استان زنجان 18 هزار و 873 معلول زیر چتر حمایتی بهزیستی هستند، اظهار داشت: از این تعداد 16 هزار و 488 معلول، مستمری دریافت می کنند.

مدیرکل بهزیستی استان زنجان اضافه کرد: در این راستا ماهیانه مبلغی بالغ بر 11 میلیارد و 194 میلیون تومان برای معلولان زیر پوشش بهزیستی استان مستمری پرداخت می شود.

وی با اشاره به اشتغال معلولان تصریح کرد: بهزیستی برای آن دست از معلولانی که کارآفرینی می کنند علاوه بر کمک بلاعوض، اگر معلولی توانمند باشد و از معلولان دیگر به کارگیری کند و یا هر کارخانه یا یارگاهی که از ظرفیت معلولان استفاده کند، 200 میلیون تومان به ازای هر نفر تسهیلات 4 درصد پرداخت می کنیم و تا 5 سال پرداخت بیمه ای که سهم کارفرما است را بهزیستی پرداخت می کند.

خدابنده لو با اشاره به آزمون استخدامی ویژه معلولان که از 5 آذرماه تا 13 همین ماه فرصت ثبت نام داشتند، تصریح کرد: در کل کشور بالغ بر 4 هزار 300 معلوم استخدام می شوند که سهمیه سه درصد افراد دارای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تسهیلات 2 میلیاردی برای کارفرمایانی که معلولان را به کار گیری کنند

تسهیلات 2 میلیاردی برای کارفرمایانی که معلولان را به کار گیری کنند