مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 22 آذر 1402 ساعت 17:252023-12-13سياسي

آخرین تصمیم درباره جذب معلمان حق التدریسی


رضامراد صحرایی، وزیر آموزش و پرورش با بیان اینکه دولت امسال در بودجه نویسی تجربه جدیدی دارد، گفت: سازمان برنامه و بودجه قول مساعد داده که بودجه این وزارتخانه بر مبنای احکام برنامه هفتم توسعه تنظیم شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک، رضامراد صحرایی روز چهارشنبه در حاشیه جلسه هیات وزیران، روند هوشمندسازی مدارس را در بخش های مختلف متفاوت دانست و گفت: در برنامه هفتم اتصال تمامی مدارس کشور به اینترنت پر سرعت از طریق فیبر نوری پیش بینی شده است و اکنون هم با پیشرفت فیبرنوری اولویت با مدارس بوده و این کار در مسیر اجرایی است.

وی درباره بودجه آموزش و پرورش در برنامه هفتم توسعه هم توضیح داد: برنامه هفتم توسعه به گواه متخصصان آموزش و پرورش، تعلیم و تربیت قوی ترین برنامه پس از انقلاب است.

که نزدیک به 30 حکم آن مرتبط با این وزارتخانه است که در قالب 6 و 7 ماده اختصاصی آمده است.

وزیر آموزش و پرورش اضافه کرد: بر اساس این سند، تقویت اجرای سند تحول بنیادین، افزایش کیفیت مدارس دولتی و آموزش در دستور کار قرار دارد.

صحرایی با بیان اینکه دولت امسال در بودجه نویسی تجربه جدیدی دارد، گفت: درباره بودجه آموزش و پرورش باید به جداول مراجعه کرد اما قول سازمان برنامه و بودجه این است که بر مبنای احکام آمده در برنامه هفتم، بودجه این وزارتخانه تنظیم شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آخرین تصمیم درباره جذب معلمان حق التدریسی

آخرین تصمیم درباره جذب معلمان حق التدریسی